אפשר לעזור?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    על משכנתא לא מתפשרים! מתייעצים ומקבלים! ...

    סוף סוף הגיע הרגע לו חיכיתם ויש הון התחלתי שיעזור לכם לקנות את דירת חלומותיכם. לפני שחותמים על משכנתא כדאי להיוועץ עם יועץ משכנתאות. לקיחת משכנתא היא צעד משמעותי שמלווה אותנו לתקופת חיים ארוכה, ולכן מומלץ שהתקופה הזאת תעבור בצורה טובה ולא תוביל חלילה לחובות. 

    למשכנתא יש מסלולים שונים וריביות משתנות, לכן שהולכים ליועץ משכנתאות כדאי לספר על מצבכם הפיננסי בצורה ברורה, בכדי שיתאמו לכם את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. ליועץ המשכנתאות יש ידע רחב בתחום הריביות והוא יודע להתנהל מול הגופים הפיננסים ולבנות לכם מסלול משכנתא שתוכלו לעמוד בו.  

    שרון יועץ משכנתאות הצליח לפתור הרבה תיקי משכנתאות החל מהתיק המורכב ביותר וכלה בתיק הקל ביותר. הטיפול בכל תיק תלוי בגורמים חיצוניים, ולכן זמן סגירת התיק הוא אינדיבידואלי לפי סוג הלקוח. המטרה היא לפתור תיק בזמן הכי מהיר שאפשר כדי שתוכלו להתקדם לקניית הנכס. בעזרת שרון תגיעו למסלול המשכנתא המתאים לכם! תחסכו בריביות ותמנעו מקנסות בדרך לנכס חלומותיכם. הוא ילווה אתכם מהפגישה הראשונה ועד לסוף תהליך חתימת המשכנתא בבנק עם המסלול המתאים ביותר בשבילכם. וכמובן שהיתרונות עוד רבים.. שרון מגיע עד בית הלקוח, ובמידה ולא התקבל אישור עקרוני אתם לא משלמים!

    שרון עוסק בתחומים נוספים כגון: הלוואות לכל מטרה (חתונה, שיפוצים, טיפולים), מחזור משכנתא, איחוד הלוואות להלוואה אחת עם ריביות טובות, מתן פתרונות למסורבי בנקים עקב BDI שלילי, מתן פתרונות בהליך של פשיטת רגל ויציאה לדרך חדשה ועוד..

    כאשר לוקחים הלוואה/ משכנתא כדאי לברר מול יועץ משכנתאות היכן הריביות הכי נמוכות והמסלולים הכי טובים. זה צעד משמעותי שמלווה אותנו להרבה זמן, ולכן מומלץ להיעזר באיש מקצוע שילווה אתכם לכל אורך התהליך ויגיש את כל הניירת בשבילכם. הוא יתנהל מול הגופים הפיננסים ויפעיל את הקשרים הנדרשים בכדי למצוא ריביות טובות. בנוסף, יעזור לכם לשמור על מצב כלכלי טוב בעתיד ולהימנע מחובות מיותרים עקב התנהלות כלכלית לא נכונה. 

    על משכנתא לא מתפשרים! מתייעצים ומקבלים! 

    חייגו עוד היום לפגישת ייעוץ עם שרון יועץ משכנתאות 052-845-5582

    צור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      עוד בנושא >>

      בניית אתרים בעיצוב אישי בניית אתרים בעיצוב אישי
      דילוג לתוכן