אפשר לעזור?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    משכנתא לפושטי רגל ...

    פתחתם את חברת חלומותיכם, הפכת לעצמאים אך מה לעשות שלא תמיד מצליחים? עסקים רבים בישראל אינם מצליחים לשרוד את השנה הראשונה להקמת העסק, ומוצאים עצמם בהליך של פשיטת רגל וחובות. 

    השאלה היא כיצד יוצאים מהבוץ וממשיכים הלאה? בעזרת שרון יועץ משכנתאות! 

    תהליך פשיטת הרגל אינו נעים לאף אדם. לאחר שפשטתם את הרגל וחיפשתם עבודה בכדי לסגור את החובות ולהתייצב מבחינה כלכלית, הבנקים עדין מסרבים לתת לכם הלוואה או משכנתא? הכתם של פשיטת הרגל מלווה אתכם תמיד? ההרגשה אינה נעימה זה בטוח, אך יש דרך לקבל משכנתא ממקורות נוספים. 

    מדוע הבנקים מסרבים להעניק הלוואה או משכנתא לפושטי הרגל?

    כאשר אדם נכנס להליך פשיטת רגל חיווי האשראי שלו (BDI) נהפך מירוק לאדום. נתון זה מאוד מרתיע את הבנקים ואת הגופים הפיננסים השונים. הם נמנעים מלספק לו הלוואות ועל אחת כמה וכמה משכנתאות. הליך לקיחת משכנתא לפושטי רגל לרוב אינו אפשרי, לכן צריך לחפש דרכים חלופיות להיעזר ביועץ משכנתאות. 

    הסיכוי לקבל הלוואות או משכנתא מגופים פינסים חוץ בנקאיים הוא אפשרי, אך הריביות והדרישות יהיו גבוהות יותר מאדם שלא עבר הליך פשיטת רגל. 

    שרון יועץ משכנתאות נמצא בקשר מתמיד אל מול הגופים הפיננסים השונים ויש ביכולתו להילחם בעבורכם על משכנתא לאחר פשיטת הרגל. שרון ילווה אתכם לכל אורך הדרך ויעניק שירות אישי ומקצועי. לא תצטרכו לוותר על ימי עבודה רבים בכדי לנהל פגישות עם הגופים הפיננסים, הוא עושה זאת בעבורכם! 

    בעזרת שרון יועץ משכנתאות הסיכוי לקבלת משכנתא יגדל במידה ותבצעו את הדברים הבאים:

    קבלו הפטר חלוט – צו הפוטר את החייב מכל החובות ומעניק לו את האפשרות לחזור למסלול כלכלי תקין.

    מחקו את הרישום השלילי בחברת BDI מקצועית.

    שימרו על סדר בניהול חשבונות הבנק ומצב כלכלי יציב.

    על משכנתא לא מתפשרים! מתייעצים ומקבלים.

    צור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      עוד בנושא >>

      בניית אתרים בעיצוב אישי בניית אתרים בעיצוב אישי
      דילוג לתוכן