אפשר לעזור?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    למה כדאי למחזר משכנתא? ...

    לקחתם משכנתא שהייתם צעירים? רכשתם את נכס חלומותיכם ועברו שנים רבות ותשלומי המשכנתא לא נגמרים? אולי כדאי לכם לבצע מחזור משכנתא בכדי לצמצם בעלויות הגבוהות שלא נפסקות.

    הריביות במשק משתנות על בסיס קבוע. הריבית שלקחתם לפני 20 שנה אינה הריבית שכיום לוקחים על משכנתא. תשלומי המשכנתא הינם תהליך מחייב לשנים ארוכות מאוד. המשכנתא שלקחתם לפעמים יכולה להכפיל את עצמה במחיר מרוב ריביות גבוהות והתחייבות ארוכה לתשלומים. הפתרון הוא פשוט, הגיעו בראש פתוח ובצעו מחזור משכנתא.

    מהו מחזור משכנתא?

    מחזור משכנתא הוא החזר של מלוא סכום המשכנתא הקיימת (פריעה מלאה ומוקדמת של המשכנתא) מכספי המשכנתא החדשה שתקחו. מחזור משכנתא אפשרי בעבור כל אחד שלקח משכנתא, ואין מגבלה למספר הפעמים של מחזור משכנתא.

    את מחזור המשכנתא אפשר לבצע באותו הבנק שממנו נלקחה המשכנתא הראשונה או מבנק אחר בעל תנאים שונים.

    מחזור משכנתא בפעמים רבות כרוך בתשלום עמלות גבוהות, לכן מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות מומחה בתחום לפני ביצוע מחזור משכנתא.

    מחזור משכנתא יכול לחסוך לכם משמעותית בהוצאות הקבועות. כאשר אתם סוגרים את המשכנתא שלקחתם לפני שנים רבות בריביות גבוהות, ולוקחים במקומה משכנתא בריביות נמוכות ההבדל הוא משמעותי. כמובן שעליכם לחשוב על כך בכובד ראש האם מתאים עכשיו להיכנס לעוד תקופת התחייבות של משכנתא. במידה ותחליטו שנכון בעבורכם לבצע מחזור משכנתא אל תשכחו להיעזר בשרון יועץ משכנתאות.

    בעזרת שרון יועץ משכנתאות תהנו ממחזור משכנתא עם ריבית אטרקטיבית ומסלול נוח. שרון יועץ המשכנתאות מלווה אתכם לכל אורך הדרך ומעניק שירות אישי ומקצועי. הוא מתנהל אל מול הבנקים ובודק היכן הריביות הכי משתלמות ואטרקטיביות, ומה המסלול הכי נוח שיתאים למשכורתכם ולתקציבכם החודשי. והבונוס? לא תוותרו על ימי עסקים בכדי לנהל פגישות אל מול הבנקים! הוא ילחם על המשכנתא בשבילכם!

    צור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      עוד בנושא >>

      בניית אתרים בעיצוב אישי בניית אתרים בעיצוב אישי
      דילוג לתוכן