אפשר לעזור?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    משכנתא זה מסובך… ...

    לקיחת משכנתא זהו תהליך ארוך ומסובך שלא תמיד כולם צולחים אותו. אנו נעשה לכם קצת סדר ונעניק מידע לגבי זכאותכם לקבלת משכנתא מסובסדת בסיוע המדינה לזכאים או משכנתא בנקאית רגילה. ישנן שני סוגי משכנתאות: מסובסדת ובנקאית.

    • משכנתא מסובסדת בסיוע המדינה – משכנתא בתנאים מועדפים הניתנת בסיוע משרד הבינוי והשיכון לקבוצות אוכלוסיה מסוימות העומדות בתנאים שנקבעו מראש לקבלת סיוע בדיור. מי שהוציא תעודת זכאות רשאי לרכוש דירה, להרחיב דירה או לבנות דירה בהתאם לשיטת ניקוד ולמקום מגורים בעל עדיפות לאומית.
    • משכנתא בנקאית – ניתנת על ידי אחד מהבנקים המעניקים משכנתאות, בהתאם לתנאים ולדרישות המשתנות בין בנק לבנק. תהליך זה מחייב המון פרוצדורה והתנהלות אל מול הבנקים. עבודת ניירת רבה ופגישות רבות שעלולות לקחת זמן רב ואף לקצר ימי עבודה. הזכאים יוכלו לבחור את תקופת החזר המשכנתא עד ל-30 שנה, עם אפשרות קיצור לתקופות של 10, 15, 20 או 25 שנה.

    למה כדאי להיעזר בשרון יועץ משכנתאות?

    בעזרת יועץ משכנתאות תהנו מסדר בכל הבאלגן. התהליך מסובך ומורכב ויועץ המשכנתאות מלווה אתכם לכל אורך הדרך ומעניק שירות אישי ומקצועי. הוא מתנהל אל מול הבנקים ובודק היכן הריביות הכי משתלמות ואטרקטיביות, ומה המסלול הכי נוח שיתאים למשכורתכם ולתקציבכם החודשי. והבונוס? לא תוותרו על ימי עסקים בכדי לנהל פגישות אל מול הבנקים! הוא ילחם על המשכנתא בשבילכם!

    על משכנתא לא מתפשרים! מתייעצים ומקבלים.

    צור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      עוד בנושא >>

      בניית אתרים בעיצוב אישי בניית אתרים בעיצוב אישי
      דילוג לתוכן