אפשר לעזור?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אישור עקרוני למשכנתא ...

    החלטתם שהגיע הרגע ואתם מוכנים לקנות את הדירה או הנכס שיהיה ביתכם בשנים הבאות? מזל טוב! אנחנו שמחים מאוד שהרגע הגיע ויש באפשרותכם לבצע את הצעד הנועז הזה. כיצד מתחיל כל התהליך? מהו אישור עקרוני למשכנתא ואיך לוקחים משכנתא?

    כיצד מתחילים את כל התהליך?

    התהליך מתחיל עם גיוס הון עצמי שלכם, במידה ויש ברשותכם הון עצמי שהוא כשליש משווי הנכס תוכלו להתחיל בתהליך לקבלת משכנתא. גם במידה ואין ברשותכם את ההון העצמי תמיד יש פתרונות ויועצי המשכנתאות ישמחו לספק לכם אותם בכדי שתוכלו לרכוש נכס. אנו ממליצים לכל אחד לשים חלק ממשכורתו בחיסכון בכדי להנות אחר כך מהון עצמי ללא שום קושי.

    מהו אישור עקרוני למשכנתא?

    אישור עקרוני הוא מסמך שכולל את סכום המשכנתא ואת תנאי המשכנתא שהבנק מציע לכם. האישור יינתן לאחר בדיקת הצהרותיכם והפרטים הפיננסיים שמסרתם. האישור העקרוני תקף לשלושה חודשים, והריביות תקפות ל 24 ימים לפחות ועל הבנק לעמוד בתנאים שהתחייב אליהם באישור העקרוני. תהליך בקשת אישור עקרוני למשכנתא כרוך בהבאת מסמכים רבים לבנק של המצב הפיננסי ועוד. הוצאת אישור עקרוני למשכנתא אינו כרוך בתשלום וכל אדם זכאי לקבל אישור זה. כאשר אתם פונים לבנק לקבלת אישור עקרוני למשכנתא דעו כי אין שום התחייבות מצידכם כלפי הבנק וזהו הליך שיגרתי לבירור זכאותכם. שרון יועץ משכנתאות יעזור לכם בהשגת אישור עקרוני מהבנקים השונים, וישווה בניהם לקבלת מסלול המשכנתא הטוב בעבורכם.

    איך לוקחים משכנתא?

    לאחר הוצאת אישור עקרוני מהבנקים השונים וסיום הגשת המסמכים הרלוונטים תוכלו לראות באיזה בנק הריבית הכי משתלמת ומהו המסלול הטוב ביותר בעבורכם. בעזרת שרון יועץ משכנתאות תוכלו לוותר על כל הבירוקרטיה וההתנהלות אל מול הבנקים השונים. בזכות הוותק בתחום המשכנתאות שרון צבר קשרים רבים בגופים הפיננסים ומטרתו היא לספק לכם את המשכנתא הטובה שתשאיר את הבנק שלכם בפלוס ולא במינוס. הוא מבצע את כל ההתנהלות מול הבנקים השונים וממלא את כל הטפסים והעבודה הבירוקרטית. לא תפספסו ימי עבודה ותהנו משקט של התנהלות בידיים נכונות.

    בעזרת שרון יועץ משכנתאות תהנו ממסלול משכנתא עם ריבית אטרקטיבית. שרון יועץ המשכנתאות מלווה אתכם לכל אורך הדרך ומעניק שירות אישי ומקצועי.

    צור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      עוד בנושא >>

      בניית אתרים בעיצוב אישי בניית אתרים בעיצוב אישי
      דילוג לתוכן