אפשר לעזור?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מסלולי הלוואה למשכנתא ...

    כולנו רוצים לרכוש נכס שיהיה בבעלותנו ולעצב אותו לפי האישיות שלנו והסגנון שאנו אוהבים. לצערנו, מחירי הנדל"ן בארץ יקרים מאוד ורכישת דירה הפכה לכמעט בלתי אפשרית ללא לקיחת משכנתא. מהם מסלולי המשכנתא העומדים לרשותכם בבנקים? קראו ותדעו. 

    משכנתא בנקאית מורכבת ממספר מסלולי הלוואה, לכל מסלול מאפיינים ותנאים שונים. הגוף הקובע את התנאים והמגבלות על קבלת ולקיחת משכנתא הוא בנק ישראל. זאת הסיבה שרבים מתייעצים עם בעלי מקצוע מומחים בתחום כדוגמת שרון יועץ משכנתאות, בכדי להרכיב את מסלול המשכנתא שהם רוצים. לפני שפותחים תיק משכנתא חשוב שתדעו שישנם הבדלים בתנאים ובדרישות בין הבנקים השונים, ולכן כשרוצים לבחור מסלול משכנתא עלינו לוודא שהוא מתאים באופן אישי וייחודי לכל אחד בהתאם לצרכים והיכולות הכלכליות שלו. השוני בין הבנקים המציעים מסלולי הלוואה למשכנתא הם: ריביות, גובה הריבית, אופן ההצמדה, גובה ההחזר החודשי ובמאפיינים נוספים. 

    הריביות הנפוצות בישראל כיום:

    • ריבית קבועה וצמודה למדד – ריבית הצמודה למדד המחירים לצרכן וניתנת לתקופה של 4-30 שנה, משתנה בין הבנקים. 
    • ריבית משתנה וצמודה למדד – נקבעת על פי נוסחה המתעדכנת בכל פרק זמן מסויים, סכום ההלוואה צמוד למדד המחירים, וניתנת לתקופה של 4-30 שנה, משתנה בין הבנקים. 
    • ריבית פריים – נקבעת על פי נוסחה שמבוססת על ריבית הפריים. (ריבית הפריים היא ריבית אשראי היציגה המקובלת במשק ומתעדכנת פעם בחודש), היא אינה צמודה למדד המחירים לצרכן או למשתנה אחר. שיעור הריבית בהלוואה הוא בתוספת של 1.5% אך יש בנקים שמציעים הצעות אחרות. 
    • ריבית קבועה ולא צמודה למדד – הריבית נקבעת לפי תקופת ההלוואה, ככל שההלוואה תהיה ארוכה יותר כך הריבית תהיה גבוהה יותר. 
    • צמודה למטבע חוץ – ההלוואה ניתנת בשקלים, אך צמודה לשער החליפין של השקל ביחס למטבע מסוים. היא משתנה ונקבעת על פי נוסחה שמתעדכנת בפרקי זמן שונים. הלוואה זו ניתנת לתקופה של 4-25 שנה, משתנה בין הבנקים. 

    המטרה שלנו שכל אחד יקבל משכנתא במסלול הכי טוב והכי אטרקטיבי המומלץ לתקציבו ולתנאים שלו. הזמינו עוד היום ייעוץ חינם עם שרון יועץ משכנתאות ותהנו מליוי אישי לכל אורך הדרך והתאמת מסלול משכנתא עם התאמה לתנאים ולמצב הכלכלה שלכם!

    צור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      עוד בנושא >>

      בניית אתרים בעיצוב אישי בניית אתרים בעיצוב אישי
      דילוג לתוכן