אפשר לעזור?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    משכנתא לבניה עצמית ...

    משכנתא לבניה עצמית הינה משמעותית ביותר בעבור מי שרוצה לרכוש דירה בישראל. כולנו כבר יודעים שמחירי הדיור אינם זולים וכמעט אין סיכוי לקנות בית או נכס בישראל ללא לקיחת משכנתא. לפעמים המשכנתא כרוכה בריביות גבוהות ואינה משתלמת במיוחד. רבים מאזרחי המדינה נעזרים ביועצי משכנתאות בכדי להתאים את המשכנתא אל התקציב והמסלול הנוח להם בריבית משתלמת. 

    החלטתם שברצונכם לקנות נכס וכעת הגיע הזמן להתחיל לחסוך קצת הון עצמי. בעזרת ההון העצמי תוכלו לקחת משכנתא לבניה עצמית ולתכנן את העתיד שלכם בצורה יותר מחושבת. בכדי לקחת משכנתא לבניה עצמית מומלץ להיעזר בשרון יועץ משכנתאות שיעניק לכם שירות יוצא מין הכלל ותנאים אטרקטיבים למשכנתא. 

    מהי משכנתא לבניה עצמית?

    כשמה כן היא, משכנתא שלוקחים כנגד בניה עצמית של נכס. תמיד חלמתם על בית עם גינה, מרפסות ובריכה? כל שעליכם לעשות הוא לקנות שטח המוכן לבניה ולהתחיל לתכנן עם אדירכל את בית חלומתכם. משכנתא לבניה עצמית יכולה לספק לכם את התקציב לבניית הבית בצורה הייחודית שבה אתם חולמים. בעזרת שרון יועץ משכנתאות תוכלו לקבל משכנתא לבניה עצמית בריביות אטרקטיביות עם מסלול שיתאים למשכורותיכם וישאיר אתכם יציבים לאורך הדרך. 

    בניה עצמית שונה מבניה של קבלן מכמה היבטים:

    • עלויות הבניה – עלויות הבניה יכולות להשתנות בהתאם לתוכניות ולאישורים הנדרשים, בניגוד לרכישת בית מקבלן שבעבורו משלמים סכום אחד ומקבלים דירה מוכנה. בבניה עצמית עליכם לרכוש את המגרש ולאחר מכן להשיג אישורים לבניית דירה. 
    • אחוזי מימון – בעבור המגרש ניתן לקחת עד 75% מימון לרוכשים חדשים ועד 70% למשדרגים. הבנקים אינם אוהבים לאשר אחוזי מימון גבוהים במיוחד בבניה עצמית שההוצאות בה יכולות להיות גבוהות מהמצופה. 
    • קבלת הכספים – בניגוד לרכישת בית מקבלן, בבניה עצמית הבנק מעניק את הכסף במנות קטנות. כאשר בונים אנו לא זקוקים לכל הכסף במיידי, ולכן הבנק מעניק את הכסף במנות קטנות בסיום כל תהליך עבודה. 
    • תמהיל המשכנתא – מכיוון שהמשכנתא ניתנת במספר חלקים ולא בשחרור אחד או שניים, יש לנו מגבלה גדולה בתמהיל המשכנתא.

    את החלק של המסלולים בריביות קבועות נוכל לקחת רק בשחרור הראשון ולאחר מכן נצטרך לקחת את הכסף במסלולים בעלי ריביות משתנות.

    חשוב לזכור!

    תהליך הבניה העצמית לוקח זמן רב והוא כלול בהרבה הוצאות לספקים ולמדינה. בכדי שתוכלו להנות ממשכנתא לבניה עצמית, מומלץ לחסוך הון עצמי ולבצע רשימה מסודרת של כל העלויות הצפויות לכם בעת ביצוע בניה עצמית. רשימת העלויות תעזור לכם וליועץ המשכנתאות לתכנן את התקציב ואת גודל המשכנתא הטוב ביותר עבורכם. 

    בעזרת שרון יועץ משכנתאות תהנו ממשכנתא לבניה עצמית עם ריבית אטרקטיבית ומסלול נוח. שרון יועץ המשכנתאות מלווה אתכם לכל אורך הדרך ומעניק שירות אישי ומקצועי. הוא מתנהל אל מול הבנקים ובודק היכן הריביות הכי משתלמות ואטרקטיביות, ומה המסלול הכי נוח שיתאים למשכורתכם ולתקציבכם החודשי. והבונוס? לא תוותרו על ימי עסקים בכדי לנהל פגישות אל מול הבנקים! הוא ילחם על המשכנתא בשבילכם!

    צור קשר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      עוד בנושא >>

      בניית אתרים בעיצוב אישי בניית אתרים בעיצוב אישי
      דילוג לתוכן